Tratamentul incepe cu un numar de 6 sedinte de chimioterapie (la Spitalul de copii "Louis Turcanu" din Timisoara), apoi se efectueaza o interventie chirurgicala (la Spitalul Universitar AKH din Viena) de inlocuire a osului tumoral (15 cm) cu os preluat din tibie si os strain, dupa care se efectueaza inca 7 sedinte de chimioterapie (la Spitalul de copii "Louis Turcanu" din Timisoara). Durata terapiei se estimeaza la un an de zile.

Draga Evelina, ne dorim cu totii sa te vedem, din nou, la scoala!

Contact: Daniela Toma (mama Evelinei): tel: 0767
015068

sâmbătă, 28 mai 2011

mesaj de la parintii Evelinei

Va multumim tuturor celor care ne sunteti alaturi in cele mai grele clipe din viata noastra. Acum, nu ne mai simtim singuri si disperati in fata bolii, si toata viata va vom fi recunoscatori ca ne-ati intins o mana de ajutor pentru ca Evelina sa traiasca.

parintii Evelinei....

P.S. Evelina promite ca va fi puternica si curajoasa pentru ca voi sa fiti mandrii ca, cu ajutorul vostru, a invins boala.

5 comentarii:

  1. Evelina sa fie puternica si curajoasa pentru tot ce ii pot aduce aceste lucruri si in nici un caz pentru cei din jur.

    Noi toti ceilalti nu trebuie decat sa ne amintim permanent ca indiferenta nu e o optiune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ori cat de greu ar fi eu sunt sigura ca tu esti o fetita cu totu speciala, care pote invinge boala asta cu ori ce pret.

    Suntem nerabdatori sa ne vizitezi pe la scoala.

    Bianca si Delia

    RăspundețiȘtergere
  3. dumnezeu este alaturi de voi si o sa treceti peste aceasta incercare a veti

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare nespus de rau ca treceti printr-un asemenea necaz si sunt convinsa ca printesa Evelina se va face bine.
    Mi-au dat lacrimile si sunt impresionata de micuta printesa, in aproape toate pozele e zambitoare. E un copil minunat si va doresc sa va ajute Dumnezeu sa se faca bine cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa va spun ca inca nu imi vine sa cred!!! Imi doresc din tot sufletul sa se faca bine si o astept iar in ardeal sa jucam mima:) marius,fiti tari si dumnezeu sa ne ajute,am incredere ca va trece cu bine peste aceasta perioada grea din viata ei!!!V-am pupat.Adriana

    RăspundețiȘtergere